Structura cursuri Algorithmics – Scoala internationala de programare
ALGORITHMICS este prezenta in peste 50 de tari, peste 200 de orase si se bucura de fidelitatea a peste 150,000 de cursanti anual. Acum pe 5 continente, ALGORITHMICS a devenit una dintre cele mai mari scoli de programare pentru copii din lume.
Programul INTRODUCERE IN INFORMATICA
Copiii invata sa:
- lucreze cu calculatorul
- lucreze cu informatii text, tabelare, grafice
- isi asume sarcini dificile si sa nu le fie teama de greseli
- fie in siguranta cand navigheaza pe internet
- foloseasca calculatorul pentru rezolvarea proiectelor scolare
Programul MARS ACADEMY
Ce invata copiii ?
- Sa gandeasca logic
- Sa creeze animatii si jocuri
- Sa compuna algoritmi ciclici
- Sa programeze in limbajul Scratch
Continut pe scurt:
- Modul 1: Notiuni de baza
- Modul 2: Control si Logica
- Modul 3: Variabile
- Modul 4: Clase si obiecte
- Modul 5: Liste
- Modul 6: Proiect final
Programul GAME DESIGN
Copiii invata sa:
- creeze jocuri in Roblox Studio si limbaj Lua
- conceapa povestea unui joc de la inceput la final
- programeze puzzle-uri si probleme logice
- deseneze propriile personale 3D
- aplice strategii de joc
Continut pe scurt:
- Modul 1: Lumea in care traiesc
- Modul 2: O lume plina de surprize
- Modul 3: Jocuri Multiplayer
- Modul 4: Lumea curselor de masini
- Modul 5: Nivelul urmator
Programul PYTHON START
Ce invata copiii ?
- sa scrie cod in limbajul Python
- sa lucreze cu biblioteci in Python
- sa gandeasca logic
Continut pe scurt ANUL I:
- Modul 1: Descoperirea limbajului
- Modul 2: Functii
- Modul 3: Modulul Turtle
- Modul 4: Obiecte si evenimente
- Modul 5: Biblioteca si Proiectul personal
Continut pe scurt ANUL II:
- Modul 1: Review
- Modul 2: Clase
- Modul 3: Lucrul cu fisiere
- Modul 4: Procesare de imagini
- Modul 5: Creare de jocuri
- Modul 6: Publicarea aplicatiilor
Programul PYTHON PRO
Copiii invata sa:
- scrie cod in limbajul Python – modul avansat
- lucreze cu biblioteci in Python
- gandeasca logic
Continut pe scurt:
- Modul 1: Aprofundarea notiunilor din Programul Python START
- Modul 2: Dezvoltarea de aplicatii mobile
- Modul 3: Programarea de jocuri 3D
- Modul 4: Crearea de site-uri, utilizand HTLM si CSS
- Modul 5: Aplicarea principiilor Agile si Scrum
- Modul 6: Folosirea librariilor Flask, SQLight, Pandas, sklearn si Kivy